22 Mart 2015 Pazar

Koreli Arkadaş Nasıl Edinebilirim ?




Evet.. işte çoğu korefanının istediği KORELİ ARKADAŞ bulmanın yollarını söyleyeceğim :D 

Şimdi.. 2 tane sitemiz var kullanabileceğimiz :) 

1-Livemocha (http://livemocha.com/ )
2- İnterpals (www.interpals.net )

İlk Livemocha'ya bakalım.. burada daha çok 20 yaş üstü korelilerin gezdiğini gördüm ben :D siteye girdikten sonra sağ üstte üye ol butonundan üye oluyoruz. veya facebook ile giriş yapabilirsiniz. karşınıza profiliniz çıkacak. 
Sohbet

   Bu butona basıyoruz ve sağ üstten dil seçiyoruz. korece yaptığınız zaman zaten online olanlar çıkıyor.. çoğu erkek yada cevap vermiyor :/ ama ben buradan güzel arkadaşlar edindim <3  erkeklerle muhattap olmamaya çalışın :/ 2 erkekle konuştum ikisi de sapık çıktı :/



ha ayrıca bu sitede korece de öğrenebiliyorsunuz. yine profilimize dönelim.

Bir Kursa Başlayın bu butona basıyoruz :)  dil seçeneklerinden koreceyi buluyoruz :D ve 1. dersten başlıyoruuuz :)

İŞTE SİZE YARARLI BİR SİTE :) 







2- İNTERPALS




siteye giriyoruz. üye oluyoruz. profilimizi düzenlersek güzel olur :) böylece tanışacağınız kişiler sizi tanıyabilir ^^ 
     tuşuna basıyoruz :)    arama kısmı gliyor. yaş sınırını ayarlıyorsunuz. 15 yaşında birisiyle tanışmak istiyorsan 15-16 yap mesela ;)  sonra istediğin ülkeyi seç vs vs.. karşına koreliler çıkıyor. 




 Online!

Joined September 12, 2012
Enju  14 
TaeguSouth Korea
Hello. I'm Enju Kim, 14 years old Korean girl.                                                                       
I want to make many foreign friends

            ÖRNEK...


   <---- buna basarak mesaj atıyoruz ve cevap bekliyoruuz :D 













UMARIM MEKTUP ARKADAŞI- CHAT ARKADAŞI BULMANIZA YARDIMCI OLMUŞUMDUR :) 

SORULARINIZI VE KURDUĞUNUZ ARKADAŞLIKLARDAN BAHSETMENİZİ BEKLİYORUM ^^  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder