15 Mart 2015 Pazar

K-Dramaların En Şık ve Rüküş Giyinen Bayan Karakterleri-1

K-Dramaların En Şık ve Rüküş Giyinen Bayan Karakterleri

 
 
 
1. Pamuk ipliğinden hayallerle Modanın En’lerine hoşgeldiniz! Şak şak şak :D Bundan sonra her sene K-Dramalarda bayanlar ve baylar arasında en şık, en spor,en berbat vs. kategorilerinde giyinenleri seçeceğim.Uzun zamandır bu tarz yazı zinciri başlatmayı istiyordum.Kore dizilerinin konusu, oyuncuları vs. kadar dizilerdeki karakterlerin giyim tarzları da her zaman ilgimi çekmiştir.Beni tanıyanlar giyim tarzımın genelde zarif, hanım hanımcık olduğunu söylerler.Zaten ilgimi çekende onların bu zarif ve tatlı giyinenleri olmuştur.
Aşağıda sıraladığım ilk 3’ten eminim atladıklarım vardır insanın hemencecik aklına gelmiyor kim vardı ne giymişti falan :D Sonradan 3den fazlası geldi aklıma ancak bu üçünün bile resimlerini toplamak çok zamanım aldı bide listeyi daha uzun tutsaydım heralde yaz bitimine anca yayınlardım bu yazıyı :D O yüzden ilk 3 isime yer verdim ancak sizlerinde ilk 3ünü duymak isterim.Bakalım sizin aklınızda kalanlar kimler olmuş? :)
İlk olarak “hay Allah seni ne yapmasın, başka birşey mi yoktu giyecek, hay seni giydirene!” gibi tepkiler vererek izlediğim,   en kötü giyimli karakterlerden başlayalım.En güzelleri daha sonra, mutlu sonları severim :D :D :D
 
Gelmiş Geçmiş En Kötü Giyimli K-Drama Karakterleri
 
1.Gu Ae Jung / Greatest Love
 
 
Dizini her ne kadar çok sevsemde bu seni 1.liği almaktan alıkoyamadı Gu Ae Jung..Gördüğüm en anlamsız tarz, en anlamsız saç şekli, o dandik perçemimsi şey (?), en öğğ kıyafetler sendeydi.Normalde kore dizileri tam bir moda defilesi gibi olur benim ağzımın suyu aka aka, iç geçire geçire izlerim.Ehehe annem görse seni “bu ne böyle çapulcu gibi git düzgün bişeyler giy” derdi.Olmadı Gu Ae Jung ssiii
 
 
2.Park Eun Yeong / Han Hyo Joo
 
 
Spring Waltz dizisini hem Han Hyo Joo hemde Daniel Henney var diye izlemeye başlamıştım.Ama yarıda bıraktım çünkü daha fazla dayanamadım bu eski moda kıyafetlere,  dizinin bunaltıcı havasına.Zaten kızımız habire örme kazaklar giyiyordu artık kusacaktım örme kazaktan.Dizinin çekildiği zamanlar kıştı ve kızımız zengin kesimden olmadığı için biraz anlayış gösterip seni 2. sıraya koydum yoksa sen Gu Ae Jung’dan bile betersin.
 
 
3.Park Gae In / Personal Taste
 
 
Kendisi benim en beğendiğim koreli bayan aktristlerden biri olur.Çok saf temiz bir ifadesi var hele de bir gülsün o hilal gibi olan gözleri falan çok şeker.Ancak gülüşün beni aldatamadı Son Ye Jin ve sende bu listeden nasibini aldın.Seni Lee Min Ho gibi bir namjanın yanında hangi vasıfsız eleman giydirdi anlamadım.Dizinin yarısı boyunca üzerinden  sweatshirt çıkmadı.Ee o çıkmadı çıkmadı dedemin yatarken kafasına ne bulduysa sarıp yatması gibi o kafanın hali ne idi çözemedim.İlk başlarda vasat giyinsende sonrada toparlamayı başardın iki üç güzel şey giyiverdin.

Gelmiş Geçmiş En Güzel Giyimli K-Drama Karakterleri
 
 
1.Kang Hye Na / My Fair Lady
 
 
Yoon Eun Hye ve Jung Il Woo için izlediğim bir bir diziydi tabii o zamanlar Oska’cığımı tanımıyordum pek.Onu tam anlamıyla Secret Garden’da tanıdım ve sevdim diyebiliriz.Fena bir dizi değildi My Fair Lady, zengin hiç bir iş yapmayan genç varis ve fakir genç klişesi yine bizlerle.Ama bu genç beklenildiği kadar masum değil o ayrı, neyse izlerseniz anlarsınız :D
Kang Hye Na’ya dönersek, dizide zengin tek varis bir rolü oynadığı için şık kıyafetler giymesi olasıydı.Dizi boyunca şahsen YEH ertesi gün olsada şimdi ne giydi diye bekler olmuştum.Çok tarz kıyafetler seçilmişti onun için.Bunlar sadece bulabildiklerim, dizide daha bir çok güzel kıyafet giydi.Özellikle şu ata bineceği zaman ki kıyafeti çok hoş değil mi? Zaten benim ceket hastası olduğumu biliyorsunuzdur eğer blogumun sıkı takipçisi iseniz.Evet bu birinciliği sonuna kadar haketti YEH, alkış yok mu alkış şak şak şak!
 
2. Lee Seol / My Princess
 
 
My Princess heralde klişelerin en alası idi :D Bunu bile bile izledim çünkü çoğu hemcinsim gibi bende masalsı şeylere bayılırım.Çağımıza ularlanmış, beyaz atında olmasa da beyaz Audisinde prensimi beklemekteyim :D (iç ses) – ne atı ne Audisi sen anca oturduğun yerden anca böyle dizi izlersin- kapa çeneni- :///
Lee Seol birincilik için Kang Hye Na ile başa baş bir mücadeleye tutuşsada, hatta giydikleri birebir beni yansıtsada 2.liği sen alıyorsun.Çünkü prenses olduktan sonra böyle giyinmeye başladı onun öncesinde kendisine birkaç beden büyük giydikleri tam anlamıyla birer paçavraydı.Allahtan prenses oldun da gözümüz gönlümüz açıldı :)
 
3.Im Mi A Ri / A Gentleman’s Dignity
 
 
İşte bu tam anlamıyla benim tarzım! Bu şeker şeyi AGD sayesinde tanıdık iyikide seçilmiş bu rol için.Her bölümde giydiği birbirinden tatlı bluzlar, mini şortlar, güzelim şaçları – bu tonlarda saç rengine karşı bir takıntım var, bayılıyorum- harikaydı.Dizide böyle şık giyinen tek Mi A Ri’de değil Seo Yi Soo ve Hong Se Ra’nın da ondan aşağı kalır yanı yok Allah için.Her kıyafetleri özenle seçilmiş, onları giydiren arkadaşı burdan tebrik ediyorum harika bir iş çıkarmış.

Giymede yanında yat misali :D

Bir gün çook zengin olursam ilk işim tabiki de her bayan gibi alışveriş yapmak olucaktır Ama tek fark ben direk Kore ve Japonya başta olmak üzere Uzakdoğu’ya gideceğim.Niye koskoca moda başkentleri varken nerden çıktı bu Uzakdoğu derseniz? -ki bi Uzakdoğu sever eminim bunu demeden olayı anlayacaktır,ama bilen var bilmeyen var o yüzden göstereyim-
Bayılıyorum ya giydikleri kıyafetlere..Öne çıkarmaya çalıştıkları şeyi çoğu bayan belki tercih etmeyebilir.Tatlı ve şirin görünmek yerine daha olgun ve seksi görünmek isteyenlere hitap eden bir tarzları yok pek.O yüzden tam benim tarzım diyebilirim – bi 5 6 sene daha bu tarzdan şaşmayı düşünmüyorum :D- Hepsi birbirinden güzell kıyafetler..



















Saçlarımı bu tarz bi renk yapmayı düşünüyorum siz ne dersiniz?
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder